Header image

 

         
           
 

Початок подорожі

Стокхольм (Швеція)

Фінська Лапландія

Вестеролен

Лофотени

Континентальна Норвезька Лапландія

Швеція

 

11 день.  Дорога №17 – Tonnes (230 км; три переправи, час в дорозі 12 годин)
Зранку раненько прокинулись сонячною ніччю (ще й трьох не було) зібрались, спакувались і разом з нашим поромом відпливли на континент. Але ще довго бурхливе море не могло поглинути острови вікінгів, на яких ми залишали дещицю свого серця.

Припливли на континент і, не поспішаючи, роблячи зупинки (бо навкруги відкривались Краєвиди!) поїхали 17-ою дорогою вздовж узбережжя у напрямку Трондхейму.  Їхали потроху, по 200-300 км щоденно. 

Незважаючи на те, що цього дня ми повернулись із заполяр’я у «нормальні» умови життя, неймовірні красоти продовжувались!!

Надвечір приїхали у містечко Тоннес, де в мотелі Oscarbrygga (www.oscarbrygga.no) нас очікував затишний нічліг і смачна вечеря – смажені тріскові язички! Спеціалітет предивний, треба тільки попросити, щоб їх добре просмажили.
 
12 день.  Tonnes – Kolvereid (дорога №17, 322 км; чотири переправи, час в дорозі 8,5 годин).
І сьогодні виїхали якнайраніше – треба було встигнути на ранковий пором аби не вийти з графіку руху й не заночувати десь на острівці.

А далі, що не фьорд, що не переправа – нескінченна північна казка!...

Ночівлю собі замовляли у норвезько-голландському кемпінгу Kvistero Kystcamping (www.kvisteroe.com). Хатинка наша стояла в лісі, хоча й море було видно. Навколо будиночка були просто неймовірні зарості чорниці. За півгодини набрали на вечерю, а зранку ще й на сніданок по повній мисочці.

13 день.  Kolvereid  – Trondheim (272 км; один паром, час в дорозі 4,5 часа).

І хоча ми вже були значно південніше 70 градусів  п.ш., Норвегія продовжувала обдаровувати нас радістю й красою.

У Трондхейм приїхали рано, оселились у Scandic Solsiden Hotel (www.scandic-hotels.com), зайвий раз переконавшись в якості цього готелю і всієї мережі Scandic, і пішли знайомитись з містом, між іншим – другим за розмірами у Норвегії, після Осло. Незважаючи на це, місто виглядало по-іграшковому красивим і душевним.

Єдине ускладнення (як і де завгодно в Норвегії) – знайти ресторан із свіжими дарами моря, а не з піцами-хотдогами. Згадуваний у путівнику ресторан був закритий на канікули, а все інше… гм, просто не витримувало критики.

Ми пройшли усе місто і вже майже втратили надію, але згадали старе правило: «Хочеш риби – йди до порту!». І пішли! І знайшли! Практично напроти знаменитого трондхеймського барометра, на іншому боці каналу заповненого яхтами і катерами, стояла гостинна таверна, де й відпочили наші вкрай втомлені душі.

 

 

 

 

14 день. Trondheim – Stromsbruk (530 км; 6 годин у дорозі)

Попрощавшись з Трондхеймом поїхали на південний захід, до шведського узбережжя Балтійського моря, де (за 300 км від Стокгольму) нами на одну ніч був замовлений будиночок у Kustleden (www.kustleden.com).
Дорогою переїхали через невисокі гори на норвезько-шведському кордоні, прикрашеному вельми мальовничим озером з водоспадом.

І ось що дивно: і море й гори наче красиві, і будинок був тут більш комфортний ніж житло у Норвегії, (ліжко нормальне, а не у два яруси), але, прокинувшись вранці й дивлячись у вікно, хотілось не їхати додому, а тієї ж хвилі повернути назад, до Норвегії…Тобто, якщо будемо живі, ще раз туди поїдемо!!

15 день . Stromsbruk – Nynashamn (398 км; час в дорозі  4,5 години)
Без будь яких пригод, під спокійним дощиком приїхали у порт, завантажились на пором (www.polferries.pl) і відпливли до Гданську.

16 день. Gdansk – Krasnostav (579 км; 7 год. 40 хв. у дорозі)
Ночували знову у Hotel Staromiejski  (www.hotelstaromiejski.pl ), дуже вже він нам припав до душі, та й розташовано місто зручно – всього у годині їзди від кордону, тож якщо виїхати якнайраніше (ми це зробили о 3.20), кордон можна пройти без «човникової» черги.
 
 17 день. Krasnostav – Київ (627 км; 9 годин у дорозі)  
В Київ приїхали ще до обіду, і це при тому, що не дуже й поспішали, так що часу вистачило на все.

Ось тільки що ж робити із скандинавськими видіннями? Знову збиратись у дорогу?..
   
           
     

 

Початок   Подорожі   Хто ми   Чому   Контакти