Header image

Швейцарія

Австрія

Угорщина

18-й і 19 день. Geneva. У ці дні ми зовсім не сиділи на місці. У перший день наші друзі познайомили нас з Ліоном. Наші знання про це місто обмежувалися повстанням місцевих ткачів проти місцевих павуків-буржуїв. А виявилось що це друге за величиною і за багатством місто у Франції. З прекрасним плануванням, вишуканою ажурною архітектурою і дуже теплим настроєм. Ну, і крім всього – кулінарна столиця Франції. Нам дуже сподобалося і ми рекомендуємо всім включити його в свої маршрути.

ne047 ne048

У другий день ми поїхали в Монтрьо звідки по гірській (зубчатій) залізниці піднялися в гори на  висоту більше 2000 м, до заповідника бабаків. Бабаки ще спали, але ж краєвиди які! Хоча вартість квитків на цю саму високогірну електричку була немаленька: близько $ 40 на особу

ne049 ne050

Ну, і нарешті, не могли ми собі відмовити в задоволенні знову побродити по Монтрьо і посидіти на набережній Женевського озера, абсолютно розчиняючись в атмосфері краси, тиші і мрійливості, споглядаючи тихі води і протилежний французький берег.

ne051 ne052

Поверталися до Женеви вже по французькому берегу, проїжджаючи безліч симпатичних прибережних містечок і сіл. Дуже рекомендуємо всім хто любить гори, озеро і практично незайману природу неспішно і з зупинками проїхатися цією дорогою.

20-й день. Geneva – Colmar (320 км, час в дорозі 4 години) Закінчилося наше перебування в Женеві і ми вирушили до Ельзасу. До Кольмара дісталися без пригод. Виявилось, що наш B&B (calcaterra@cg68.fr або calcat@neuf.fr, у неї немає власного сайта, знайшли ми її на сайті Кольмара www.ot-colmar.fr) розташовувався не просто в старій частині міста, про що ми знали наперед, а в самій серцевині, поряд з «маленькою Венецією». Більш того, наша квартира знаходилася в старовинному сірувато-блакитному фехтвахерском будиночку з балками. Але мала всі зручності, їдальню-кухню і навіть окрему дитячу кімнату, яка нам була, звичайно, не потрібна.

ne053 ne054

Ще наперед ми вирішили, що машину ми залишимо в Кольмарі, а в Страсбург з'їздимо поїздом. Так і зробили і лише наступного дня вранці зрозуміли, наскільки мали рацію. Річ у тому, що багато сотень євробюрократів працюють у Страсбурзі, але жити вважають за краще в спокійному Кольмарі, роз'їжджаючи туди-назад на потягах і автомашинах. Крім того, на автодорозі, що зв'язує обидва міста, - дуже напружений трафік вантажівок. Тому на дорогах - вічні пробки (у цьому ми переконалися вранці наступного дня, коли їхали до Відня), а от з поїздами все йде прекрасно. Їх багато і вони їдуть всього 35-40 хвилин.
Страсбург нас підкорив. І своїми старими кварталами, і соборною площею, і новими барочними будинками. Місто цей, незважаючи на свою «столичність», дуже затишне і гостинне.

ne055

ne056 ne057 ne058

Вечеряли в Кольмарі, насолоджуючись ельзаським кішем (пиріг такий місцевий, дуже смачний) і запиваючи його легкими ельзаськими  винами.

21-й день. Colmar.- Vienna ( 860 км., час в дорозі 6 годин). Дорога, окрім ділянки до Страсбурга і ще 150 км від німецького кордону - нормальна, але на згаданих ділянках багато «камеонів», автобусів і просто вантажівок, так що треба бути уважними.
Ну а Відень, що тут сказати ... Скільки разів в ньому не буваєш, стільки разів він захоплює. Ми його любимо і тому прагнемо не проїздити мимо.
Зупинялися на цей раз в маленькому сімейному пансіоні Hotel-pension Andreas. Не Бо зна що, але вся решта готелів була зайнята, оскільки саме в ці дні у Відні проходив чемпіонат світу з хокею, і крім того – дуже вдале розташування готелю, якраз за Ратушею.

22-й день. Vienna

ne059 ne060 ne061

ne062 ne063 ne064 ne065

23-й день Vienna - Eger (380 км, 3,5 години в дорозі) Ну ось пора і  додому повертати. Цього дня ми, ще трохи побродивши по Відню, виїхали взявши курс на схід. Ночували, як завжди в Егері, готель «Panorama» (www.panoramahotels.hu). Відпочили, походили по місту, полежали в джакузі, повечеряли в знайомому маленькому ресторанчику біля стін старої фортеці. Фактично вся подорож була закінчена, і ця думка зігрівала нас, коли ми згадували нашу поїздку за келихом «Егрібікавера».

24-й день, останній. Eger - Київ. (810 км, час в дорозі близько 10 годин). Виїхали раніше оскільки припускали черги на кордоні. Так і було. Втратили близько 1,5 години, але все решта пройшло гладко. Годині о 8 вечора були вже вдома, де і потрапили в обійми Пуфіка.  Все!!!